вторник, 24 ноября 2015 г.

модуль 7 рефлексія

7 модуль допоміг мені вдосконалити навички створення учнівської презентації.
Я актуалізувала знання по цій темі і визначила головне:
• Планування та робота над прикладом учнівської роботи вимагає:
-відповідей на Основні запитання;
-відповідного та ефективного використання ІКТ.
-Рішення про використання певної інформаційно-комунікаційної технології має базуватися на її сильних сторонах у підтримці бажаного змісту та реалізації навчальних цілей.
При плануванні прикладу учнівської роботи неохідно обміркувати, на які Основні запитання проекту, вимоги освітніх стандартів, навчальні цілі до проекту, навички мислення вищих рівнів та навички 21 століття слід орієнтуватися при створенні саме цього прикладу. Необхідно  визначити комп’ютерні технології, які краще за все допоможуть розвинути навички, якими наші учні мають оволодіти та продемонструвати наприкінці проекту.
Ось так. Я рада, що я вдосконалюю навички, використання ІКТ в навчальній діяльності. Я постійно  в пошуку нового і цікавого)))))

Комментариев нет:

Отправить комментарий