четверг, 19 ноября 2015 г.

модуль 4 рефлексія

     На цьому модулі я ще раз впевнилася , що результати педагогічних досліджень навчання за методом проектів свідчать, що проекти, спрямовані на вирішення проблем, спонукають учнів до вивчення базових концепцій та принципів наукової дисципліни. Діяльність учнів у проекті передбачає проведення ними самостійних досліджень та продукування нового знання.
Я актуалізувала вміння складати дослідницькі завдання  для груп учнів, які створюють проекти.
Я сформувала уявлення про формуюче оцінювання і створила вчительську презентацію
     Незважаючи на те, що сьогодні похмурий день, ми плідно попрацювали над створенням проектів. Я вдячна всім за співпрацю. 

2 комментария:

  1. Цікаво було прочитати. Треба докладніше ознайомитись із схемою складання дослідницьких завдань. Дякую, що наштовхнули мене на цю думку.

    ОтветитьУдалить
  2. Этот комментарий был удален автором.

    ОтветитьУдалить