четверг, 26 ноября 2015 г.

Модуль 10 Рефлексія

      
Цей модуль допоміг мені з’ясувати мою роль фасилітатора в навчанні учнів за методом проектів, а саме: уміння розумно поставити запитання – це основа якісного навчання, добре продумані запитання провокують змістовні зв’язки з тим, що учні приносять до класної кімнати попереднього навчання та зі свого життєвого досвіду; поведінка вчителя, сприятливе середовище у класній кімнаті та стратегії впровадження проектів – все це важливо при створенні навчального процесу, що будується на навчальних потребах учнів; 
    У цьому модулі я обговорила з учасниками тренінгу те, як можна використовувати різні техніки постановки запитань; створила презентацію для того, щоб підтримати навчання, що будується навколо навчальних потреб учнів; створила план впровадження теми та документ для фасилітації; визначила  наявність усіх складових свого Портфоліо; знайшла Інтернет-ресурси з професійного розвитку освітян.
 Дякую всім за співпрацю)))))

среда, 25 ноября 2015 г.

Модуль 9 рефлексія

Модуль 9 допоміг мені усвідомити :
Для того, щоб допомогти своїм учням стати самоспрямованими в навчанні та задовольнити різноманітні потреби учнів небхідно  перейти до процесу навчання, що будується навколо потреб учнів, вимагає адаптації і з боку учнів, і з боку вчителів.Я як вчитель маю працювати з учнями, щоб допомогти їм розвинути навички самоспрямованості. Також потрібно диференціювати навчання у чотирьох напрямках:
  •  За змістом;
  • За  процесом;
  • За результатами;
  •  За навчальним середовищем.
    Я зрозуміла, що  самоспрямованість в навчанні  дітей важлива і буду використовувати під час проведення проектів
      .Ми всі молодці!!! Завтра останній день!!!!! Ми методично стали синішими, отже все це будемо впроваджувати в навчальну діяльність!!!!

модуль 8 рефлексія

      
     Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів», а саме:
На етапі підготовки до роботи над проектом може оцінюватись активність учнів у ході обговорення основних напрямків роботи та методів дослідженя.
На етапі реалізації проекту - хід формування робочого варіанту портфоліо: це цілеспрямовано відібрані за відповідними критеріями праці учнів, колекція матеріалів; відповідність стану готовності портфоліо календарному плану роботи над проблемою, щоденник дослідницької роботи, тези доповіді, чернетки висновків, підготовки ілюстрацій тощо. 
Бажано практикувати само- та взаємооцінку роботи учнів.
Підсумкова оцінка враховує роботу учня на всіх етапах проектної діяльності; при цьому до уваги береться також показник рівня самостійності роботи за самооцінкою учня.
     Створення проекту підходить до кінця...))))) Нарешті все розклали на полички.)))))) В голові проясняється))))))Отже, будемо впроваджувати набуті знання в навчальній діяльності!!!

вторник, 24 ноября 2015 г.

модуль 7 рефлексія

7 модуль допоміг мені вдосконалити навички створення учнівської презентації.
Я актуалізувала знання по цій темі і визначила головне:
• Планування та робота над прикладом учнівської роботи вимагає:
-відповідей на Основні запитання;
-відповідного та ефективного використання ІКТ.
-Рішення про використання певної інформаційно-комунікаційної технології має базуватися на її сильних сторонах у підтримці бажаного змісту та реалізації навчальних цілей.
При плануванні прикладу учнівської роботи неохідно обміркувати, на які Основні запитання проекту, вимоги освітніх стандартів, навчальні цілі до проекту, навички мислення вищих рівнів та навички 21 століття слід орієнтуватися при створенні саме цього прикладу. Необхідно  визначити комп’ютерні технології, які краще за все допоможуть розвинути навички, якими наші учні мають оволодіти та продемонструвати наприкінці проекту.
Ось так. Я рада, що я вдосконалюю навички, використання ІКТ в навчальній діяльності. Я постійно  в пошуку нового і цікавого)))))